Ο δρόμος αυτός έχει κατασκευαστεί πριν τον Δεύτερο Παγκόσμιο
Πόλεμο και μέχρι σήμε-ρα έχουν γίνει ελάχιστες βελτιώσεις.
Είναι καιρός να μπει η Εύβοια στην τροχιά ανάπτυξης με
έργα που θα α-ντιμετωπίζουν οριστικά τα προβλήματα της οδικής απομόνωσης, του
οικονομικού μαρασμού και του αισθήματος ανασφάλειας των πολιτών.
Γι’ αυτό είναι αναγκαία :
1. Ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος Ν. Αρτάκη – Πολιτικά – Λίμνη – Αιδηψός – Ιστιαία.
2. Ένας διαμήκης άξονας Χαλκίδα – Αλιβέρι – Λέπουρα – Κύμη.
3. Νέα γέφυρα στο στενό «Μπούρτζι» και κάθετος άξονας Μπούρτζι – Βασιλικό – Στενή – Χιλιαδού.
4. Ένας εσωτερικός αυτοκινητόδρομος Χαλκίδα – Ψαχνά – Προκόπι –Αγ. Άννα – Ιστιαία.
Γι’ αυτό είναι αναγκαία :
1. Ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος Ν. Αρτάκη – Πολιτικά – Λίμνη – Αιδηψός – Ιστιαία.
2. Ένας διαμήκης άξονας Χαλκίδα – Αλιβέρι – Λέπουρα – Κύμη.
3. Νέα γέφυρα στο στενό «Μπούρτζι» και κάθετος άξονας Μπούρτζι – Βασιλικό – Στενή – Χιλιαδού.
4. Ένας εσωτερικός αυτοκινητόδρομος Χαλκίδα – Ψαχνά – Προκόπι –Αγ. Άννα – Ιστιαία.
Το μεγάλο πρόβλημα της ΕΥΒΟΙΑΣ είναι το βασικό οδικό δίκτυο
που εκτείνεται από τη ΧΑΛΚΙΔΑ μέχρι την ΙΣΤΙΑΙΑ και ΑΙΔΗΨΟ και νότια από την
ΧΑΛΚΙΔΑ μέχρι τα ΛΕΠΟΥΡΑ και ΚΥΜΗ.
Η Εύβοια είναι ξεχασμένη από τις κατά καιρούς Κυβερνήσεις εδώ
και πολλές δεκαετίες. Σε κάθε προεκλογική περίοδο μοιράζονται υποσχέσεις με
μεγάλη ευκολία, για την επίλυση όλων των προβλημάτων και κυρίως του Εθνικού
Οδικού Δικτύου. Yποσχέσεις που ξεχνιούνται την επομένη των εκλογών.
Η
Εύβοια διεκδικεί τα αυτονόητα: Σύγχρονο και ασφαλές Εθνικό Οδικό Δίκτυο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου